Daikin
advertising
video
online

Always there, embracing you with air.

Je ziet lucht niet, maar je voelt haar overal. Precies dát maakt Daikin voelbaar aanwezig. In deze pan-Europese merkcampagne gaven we onzichtbaar comfort een gezicht. Hoe precies? Met kleurrijke bubbels als tastbaar én emotioneel symbool.

We creëerden een volledig modulair communicatiepakket rond een universeel visueel herkenbaar campagnemiddel: een hero video die lucht zichtbaar maakt. We stemden alles af op de visuele eenvoud en emotionele kracht van het bubbelsconcept. Van tv-spot tot webpagina, van digitale bannering tot carrousels voor sociale media: de campagne ademt lucht en warmte doorheen de hele customer journey.

 

En de grootste troef? Een flexibele opbouw die zich aanpast aan elke markt, zonder de emotie te verliezen. Dankzij het duidelijke framework kan Daikin in elk Europees land waar het actief is de campagne makkelijk omarmen, vertalen of op maat invullen. Zo ontwikkelden we schaalbaarheid zonder in te boeten aan visuele continuïteit.

Bekijk de volledige video

Are you gonna flow our way?

Contacteer ons